Torsdag.

Hej Raffe.
Rätt slö dag på jobbet i dag och jag känner mig inte så vidrigt trött som jag brukar göra.
I dag till middag blir det kasslergratäng. Det blir gott. Det var länge sen jag åt kassler.
 
I går satt jag och gjorde en minnesvideo av pappa. Det är snart ett år sen han avled inne på Ersta.
Pappa gjorde sin egen bregravningsmusik när han var hemma och inte låg för döden. Han var duktig på musik.
Jag har lyckats få musiken som mp3 låt från ett kassettband. Så jag snickrade ihop en minnesvideo med hans musik efter det.
Filmen ligger nu på You Tube och kan ses genom att klicka på den här länken.
 
Nu skall jag kolla hur långt gratängen har kommit i ugnen.
Ha det bra alla.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0