Tisdag.

Hej Raffe.
Tisdag och lön i dag. Det känns riktigt skönt.
I dag fick bella gå hem från skolan. Hon var hängig och hade feber. Men hon känner sig lite piggare nu.
Jag är sliten och trött. Men antar att det ingår i programmet.
I morgon är det lillördag. Då tänkte jag att vi skall äta något gott.
 
Har fått ett par nya vänner på FB också. Det är kul. Man kan aldrig få för många vänner.
Jag håller på att skapa en profil som jag skall använda mig utav när jag skall söka jobb som administratör på någon chatt. Jag saknar det jobbet. Jag hade ett schysst jobb som admin innan jag träffade min förra kärlek. Ett sådant jobb skulle jag vilja ha igen. Viseligen var det idiellt. Men jag trivdes med det och det är det som räknas.
Med tiden kanske man kan börja tjäna pengar på det.
 
Nu skall jag hoppa in i duschen och sen nanna.
Ha det bra alla vänner.
Kramisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0