Söndag kväll.

Hej Raffe.
I dag tog jag ingen sovmorgon. Utan jag gick upp före nio och åkte nästan iväg med en gång när jag vaknade.
Jag åkte ut till landet och fixade det sista Om jag inte skulle åka ut något mer i år. Sen har jag tagit upp båten i dag.
Tur är väl att jag tog upp båten i dag. För i början av nästa vecka så skall det komma storm hit.
I natt når den England. Jag pratade med Per som bor där. Det är en kompis. Och de har gått ut med att det kan blåsa upp till 80mph och regn på det.
Annars har den här dagen varit rätt slapp. Jag har kännt mig lite rastlös i kväll. Men det är väl bara för att det är jobb i morrn.
 
Nu skall jag kolla på tv lite.
Hörs alla läsare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0