Lördag kväll.

Hej Raffe.
En sån underbar lördag.
Ligger i sängen och lyssnar och tittar på brasan jag har tänt.
Jag åkte ut till landet i morse. Så jag var ute redan vid tio tiden.
Idag har vi varit ute och plockat massor med svamp som vi hade till middag.
Och till svampen hade vi helstekt fläskfilè och kokt potatis och grönsaker.

Idag har vi plockat in trädgårdsmöbeln också. Sen har jag fixat ordning landet och krattat lite löv. Så dagen har varit full med aktiviteter.

I morgon när vi skall hem så skall jag plocka upp båten för i år. Och skall jag åka ut på landet något mer i år så tänkte jag åka med Laijla och Christer.

Idag har det knappt varit några vindar alls och i solen har det varit sommarvärme.
Hoppas det blir lika skönt i morgon.

Nu skall jag sätta på en film å äta lite godis.
Tänkte kolla på Anaconda 3. Satt och dammade av dom andra delarna hemma. Den är ruggigt bra tycker jag.
Ha en riktigt bra lördagkväll alla vänner.
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0