Lördag eftermiddag.

Hej Raffe.
Nu har eftermiddagen/kvällen kommit.
Måste säga att jag har varit riktigt duktig i dag trotts sovmorgon.
När jag gick upp så satte jag fart och städa hela lyan. Jag har tvättat upp hela tvättkorgen. Jag har till och med hunnit gå till affären och sen har jag suttit och hållt på med min telefon som jag har fått tillbaka.
 
Jag har gjort färdig all mat nästan. Det blir stekt kött och hemmagjord potatisgratäng och kokta grönsaker och ett glas vin.
Och till efterrätt blir det blåbärspaj med vaniljsås som jag har bakat medan jag höll på att steka köttet.
Sen till filmen i kväll blir det godis och ostbågar.
Tänkte kolla på filmen Änglagård (Trean). Jag dammade av dom andra två filmerna i går.
Sen skall jag börja damma av Pirates of the Caribbean. Det är några filmer det med så får se hur många jag orkar se på i kväll.
Nu skall jag gå och lägga på ost på potatisgratängen.
Ha det gott alla.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0