Äntligen fredag.

Hej Raffe.
Äntligen fredag. Den här veckan har varit intensiv på jobbet. Men nu är det äntligen helg för mig.
Kallt ute är det också. Det känns som det är snö på väg. Men det verkar lite tidigt. Men man vet ju aldrig.
 
Till middag i dag blir det wok. Det var länge sen vi åt det så det skall bli gott.
I morrn skall Bella åka och kolla på Yohio med en kompis. Som hon har längtat efter det. Hon har gjort sig väl förtjänt av det. Provet som hon hade i dag hade hon alla rätt på. Jag sa till henne om hon klarar provet så får hon åka och hon fixade det utan problem. Hon blev så glad.
 
Jag tänkte åka ut till torpet över dagen i morrn. Men jag känner att jag inte orkar det. Den här veckan har varit för jobbig så jag har inte lust å göra något alls. Jag skall bara va hela helgen och softa.
 
Nu skall jag börja med maten. Trevlig helg nu alla mina vänner.
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0