Torsdag kväll.

 
 
 
Hej Raffe.
Sjukt mycket att göra på jobbet nu. Jag minns inte när vi hade så här mycket sist. Vi pratade på jobbet och kom fram till att det måste vara ca 8 år sen det var så här mycket.
Vi har så mycket varor och som det ser ut nu så har vi inte plats till allt som har kommit. Tänk om man ändå kunde trolla med knäna.
 
I dag var jag i väg på utv-samtal med Bella. Hon har godkänt i varenda ämne. Jag känner mig så stolt.
I morgon är det löning också och på lördag skall vi åka och shopa. Vi skall även till optikern och kolla Bellas syn och kolla ut glasögon till henne.
 
På söndag fyller bella 13 år. 13 år har gått så fort. Och 5 år till så här det lilla livet myndig. Både kul å trist på samma gång. Hon blir vuxen å mer självständig och det roliga är att jag skall flytta då.
 
Till middag i dag blev det lassange. Det smakade inte med mat för mig i dag, så jag tog bara en portion.
Det var länge sen jag inte kände för mat. Frågan är om jag börjar bli sjuk eller om det hör ihop med rökningen eller vad. Snart har det gått en månad sen jag slutade röka och så här bra som det känns nu har det Aldrig gjort när jag slutat röka.
 
Jag längtar till vi skall börja julpynta och sätta upp julgardiner. Ser verkligen fram mot den tiden.
Den 15 december skall bella och jag åka till Åland. Julbord och resa är bokat.
Vi tänkte äta ett riktigt gott julbod. Ekerö linjen har ju utnämts till östersjöns bästa julbord. Och då tycker jag att det passar oss. Jag menar eftersom vi förtjänar det bästa.
Sen är det kul att komma ut lite. Dom har en schysst taxfree och en skön atmosfär på båten också.
Så det här skall bli fett kul.
 
Nu skall jag hoppa in i duschen och sen kolla lite på tv innan sänggång.
Natti natti alla glada varelser.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0