Tisdag kväll.

Hej Raffe.
Rätt lugn dag på jobbet i dag.
I dag är det två veckor som jag tog det sista blosset. Så i två veckor har jag varit rökfri.
Den här gången känns det bra och jag har slutat.
Många tänker nog (i vilken orning då)..
Men jag är optimist och jag försöker i allafall sluta med en ovana. Vad gör du??
Precis. Jag behöver inte nämna det här.
Jag är i allafall en glad ickerökare nu.
Jag har mina kämpiga stunder. Men sugen kommer allt mer sällan.
Verkar inte jag mig själv någon dag så beror det på rökningen.
Jag har håller på att skapa ett nytt liv. Ett fräschare liv, ett mer sundare liv.
 
Vad som gör mig mest irriterad är att den som sa åt mig att jag skall lägga av med rökat, röker själv. Den kan inte ens visa folk på jobbet att hon röker. Hon om någon borde sluta. För hon kommer att dö i förtid annars. Lika så den som hon är i hop med hostar som , ja, jag vette fan. Det går inte att beskriva.
Men när dom går ut och röker på jobbet och kommer in och hostar som fan sitter jag nöjd utan pip i bröstet och rökhosta. Måste säga att det känns jävligt bra.
 
Nu orkar jag inte skriva mer i kväll. Ha det bra alla.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0