Söndag kväll.

Hej Raffe.
Söndag kväll som sagt. och den här helgen har bara susat förbi.
Jag skulle ha möbelerat om men jag kände mig inte nöjd med vad jag kom fram till i huvudet. Så det blidde ingen om möbelering.
Jag har storstädat i helgen. Tvättat, dammsugit och torkat golv.
I dag var jag ute och tog nästan en mil i spåret. Så jag har inte legat på latsidan i helgen.
 
I helgen har det varit lite jobbigt med röksuget. Hoppas det släpper snart det värsta. Det är inte skönt det här med att vara röksugen. Men jag kommer inte att tända en cigg igen. Det skall till bra mycket för att jag skall göra det.
Det är som om något saknas i kroppen på mig, samtidigt som det känns som kroppen håller på att ta hand om sig själv och repererar sig. Så jag antar att det bara är att hålla ut fast än man mår piss i mellan åt.
 
I morgon är det jobb igen Skall bli nice att komma tillbaka. Känner att jag blir mindre röksugen på jobbet än hemma.
Så nu skall jag hoppa i säng och försöka sova.
Ha det bra alla läsare!
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0