Söndag kväll.

Hej Raffe.
Det är några dagar sen jag skrev. Har inte haft lust helt enkelt.
Men jag skall försöka skriva oftare.
 
I dag är det farsdag. Jag har blivit uppvaktad och jag e jätteglad.
Bellan kom över till mig redan i dag istället för i morrn för hon ville fira pappsen.
Till middag i dag blev det kasslergratäng. Det var rätt så gott. Sen jag la av med rökat så har många saker börjat smaka annorlunda. Det är som en helt ny värld har öppnats.
Jag beställde alla sluta röka tillbehör som jag har användning för nu och jagag har gjort en liten snabb uträkning. Från och med den 15 november kan jag börja räkna hur mycket jag går i vinst med sen jag slutade röka.
Från och med den dagen kommer det att kännas bra. Då börjar mitt sparande på allvar.
 
Nu skall jag hoppa in i duschen och stå där å njuta en stund. Sen är det tv för resten av kvällen.
Ha det bra alla vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0