Äntligen fredag.

Hej Raffe.
Fredag igen och nu är det alla helgona. Har vart å satt ljus på mammas grav idag.
Det är fint på kyrkogården när många sätter ljus på gravarna.
 
Har precis satt in kycklingen i ugnen. Och det det blir det pommes och såser till.
Har gått och funderat på ett tag nu på att möbelera om hemma i vardagsrummet. Och jag tror jag har kommit till skott nu. Jag skall börja med det i kväll eller om jag skall göra det i morgon.
Det är inte lätt i det här vardagsrummet. För det är en konstig planlösning jag har. Men ommöbelerat skall det bli i allafall.
 
Om några dagar fyller Isabella 13 år. Kääner på mig att det kommer att bli dyrt. Konstigt nog så blir det dyrare ju äldre hon blir. Tänk när hon fyller 15 eller 16. Då skall väll hon ha moppe eller häst. Jag skulle inte bli förvånad hehe.
 
Nu skall jag ägna lite till åt att planera hur jag skall ha i mitt vardagsrum innan maten blir klar.
Ha det bäst alla och ha en trevlig helg.
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0