Måndag.

Hej Raffe.
Måndag i dag och i dag har jag varit matt i hela kroppen. Vet inte varför. Vissa dagar är bara så. Kanske skall beställa tid hos läkaren för att ta några prover för att se om det är något fel på mig.
 
När jag slutade jobbet så åkte jag och tänkade och handlade. Jag köpte lite gottis till Tristan.
Så nu ligger han nöjd på sängen och kopplar av.
När vi var ut på landet i helgen så hade det börjat gro i mitt land. Isbergsalladen hade kommit upp. Man ser inte så bra på bilden, men visar ändå.
Jag har satt sånt där nät över så nu kanske råddjuren ger fan i mina primörer i år.
De jävla djuren åt upp hela min fina jordgubbsplanta förra året. Det var bara några stjälkar kvar som stod upp.
När jag åkte där ifrån i går så såg jag att det hade blivit jordgubbsblom :).
 
I dag känner jag mig slö och inte orkar laga något avancerat till middag.
Så det blir en sån här.
Den är rätt god.
 
I går fixade jag i ordning Bellas cykel också. Sörjde upp den, pumpade och fick såga sönder låset. För Nyckeln är som uppslukad. Men nu cyklar hon som sjutton och kul tycker hon att det är.
Jag skall fixa i ordning min cyckel också. Tänkte att jag skall börja cykla till jobbet.
 
Jag längtar till den sista maj. Då kommer en värderingsman och skall värdera min lägenhet.
Jag har ju sagt att jag skall flytta hemifrån när Bella blir större. Men det ser ut som vi komer att flytta fortare än det. Jag har börjat kolla efter hus redan, så det känns som det är rätt nära flytt.
Men vi skall inte ta ut glädjen i förskott.
 
I kväll hade jag planerat att åka till sjön å fiska. Men jag har ingen ork känner jag. Var även inne på att städa bilen. Men det orkar jag inte heller. Så det blir lite lassagne och sen damma av några avsnitt av rederiet.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Höres! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0