Måndag.

Hej Raffe.
Måndag i dag och det blev plock för min del i dag på jobbet. Så i dag är jag hur trött som helst.
Efter Jobbet åkte jag hem å hämtade Bellan. Vi åkte iväg till Port 73 och köpte skolavslutningskläder och finskor till det. Nu kommer hon va jättefin på skolavslutningen.
När vi ändå var där på Port 73 så gick vi in på tele2 och jag köpte Bella en ny telefon.
Så nu har Bella blivit med en Iphone 5.

Hon blev jätteglad. Och jag med. Hon är värd en sån här telefon. Som hon har tjatat på den här luren.
 
Till middag i dag blir det lite korv och pommes. Maten står i ugnen och är snart klar.
Efter maten skall vi aktivera Bellas nya telefon. Sen lär man väl inte se henne något mer den här kvällen. Hon lär väl somna med mobilen i kväll :).
 
I morgon efter jobbet måste jag nog åka ner till båten å ösa den. Jag borde göra det i kväll. Men jag orkar inte det. E alldeles för trött. Så efter aktiveringen så blir det nog disk och rederiet för hela slanten.
Nu skall jag kolla om maten är klar i ugnen.
Hörs alla läsare!
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0