Lördag.

Hej Raffe.
Vilken underbar dag det här har varit.
Dagen började med en lång och skön sovmorgon och där efter en god frukost.

Efter frukosten så började jag att fixa landet. Jag har planterat färdigt nu och det blev jättebra.
Jag planterade röd och gul lök, dill, brytbönor, vaxbönor och isbergsallad.

Efter det roliga så åkte vi iväg på en båttur till lilla skramsösundet. Vi fiskade lite på tillbakavägen. Men det gav inget. Så vi åkte hem å förberedde maten.
Till mat blev det grillad ramslökmarinerad fläskytterfilè, bacon, potatisgratäng, grillade grönsaker och grönsallad. Det blev sjukt gott

Sen blev det tv och myskväll.
Vid niotiden gick jag upp till mig och dammade av några avsnitt av rederiet och svullade i mig mer godis.

Nu har klockan slagit midnatt och skall släcka ner och sova. Tänkte åka hem i morgon förmiddag. För på eftermiddagen skall det blåsa upp.
Vi ses alla läsare. Natti natti.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0