Lillördag igen.

Hej Raffe.
Skit jobbig dag i dag. Jag gillar inte alls att plocka på jobbet. Jag är helt slut i fötterna efter en dag.
När jag kom hem från jobbet så var det lite handla som gällde och sen hem å laga mat.
Till middag i dag blir det hemmagjord lassagne. Det skall bli smarrigt.
 
I dag beställde jag tid för urnsättning av pappas urna.
Urnsättningen kommer att äga rum i Österhaninge kyrka den 4 juli kl 14.00
Det blir sista pusselbiten att lägga på plats.
Det känns skönt att allt är färdigt. Det känns som jag har tid nu å sörja.
I söndags var jag till mammas grav å tände ljus. Det var morsdag då.
Önskar jag kunde ha kramat om henne å säga att jag älskar henne.
 
I dag var Bella till Ribbyskolan å hälsade på. Hon skall ju börja där till hösten.
Hon trivdes där redan första dagen. Och hon träffade ett par nya kompisar där också.
Jag är så glad för hennes skull.
 
Nu skall jag gå och fixa färdigt middagen och sen är det bara att äta och slöa framför tvn.
Ha det alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0