Fredag natt.

Hej Raffe.
Lördag om några minuter och jag tänkte skriva några rader här.
I dag har det varit en lugn dag på jobbet och det var skönt att avsluta veckan med det.
Vi skulle ha åkt till torpet idag. Men Bella ville va med kompisar så vi bestämde oss för att åka i morgon bitti efter frukost till landet.
Den här helgen är det dags att klippa gräset också. Det växer som fan där ute. Sen skall det bli kul och kolla om det kommit upp något i landet som jag har planterat.
 
Till middag i dag blev det hemmagjord ost & skink sallad. Det var jättegott.
Jag var inne på att grilla i morrn. Men jag skall prata med Lindén om dom skall grilla. Så vi får se.
 
Det gläder mig att ni läsare kikar in och kollar om jag uppdaterat bloggen.
Det är kul att en viss människa som jag vet om går in på min blogg och läser. Det måste vara bevis på att den människan inte kan sluta tänka på mig *ler*. Fortsätt gärna att läsa. För som sagt. Det gläder mig.
 
I nästa vecka tänkte jag åka och köpa en klänning och ett par fina skor till Bellas skolavslutning.
Jag tänkter inte prata med Jenny om det och om hon skall va med och fifta på kostnaden.
Jag är så otroligt trött på den fan. Jag sitter och funderar på att göra en polisanmälan mot henne med tanke på vad hon gjorde sist.
Jag fixar Bellas examenskläder och fina kommer dom att bli. Bella är värd det finaste.
 
Shit vad jag gäspar. Det är nog dags att krypa ner i sängen och sussa. För klockan har slagit över midnatt.
Skall försöka skriva i helgen när jag är ute på torpet.
Natti natti alla vänner. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0