Fredag kväll.

Hej Raffe.
Fredag idag och det känns riktigt skönt.
Nästan direkt efter jobbet så åkte jag ut på landet.
När jag kom ut blev det en "wowupplevelse".
Allt i landet har kommit upp nu. Och på gräsmattan så sinnessjukt långt gräs så nu ikväll kännerjag mig glad. Jag har hunnit med så mycket idag.
Jag har jobbat och jobbat
Klippt gräset har jag gjort i i dag gör första gången i år. Så nu är det fina gräsmattor igen.

Imorgon skall det bli kanonväder. Så i morgon tänkte jag ägna massor med tid till fiske å sola.

Nu när jag ligger själv i den här sängen ute på torpet så känner jag att jag saknar en tjej att ha vid min sida.
Undra om Malin hade hängt med ut på torpet igen om vi varit tillsammans fortfarande.
Måste medge att jag saknar henne imellan åt.

Snart kommer skattepengarna och då skall jag betala tvn. Sen skall Bellan och jag ut å resa. Det skall bli så skönt å resa bort ett tag.

Nu tror jag bestämt att John Blund har kommit och kastat sömngrus i mina ögon. Det kliar i dom och jag gäspar stort att käkarna nästan går i lås.
Så jag säger god natt nu.
Sov sött.
Pusssssssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0