Underbara lördag.

Hej Raffe.
Det blidde ingen sovmorgon i dag. Jag vaknade vid sju och det gick inte att sova längre.
Jag gick upp och satt på lite gott morgonkaffe och satt mig vid datorn. Där har jag suttit hela dagen nästan. Jag har hållt på att bygga på min webshop. Den blir riktigt bra.
 
I kväll skall Bella och jag äta middag ihop fast än det är "mammavecka".
Vi skall äta skaldjur till middag i dag. Det blir hummer, kräftor och räkor. Sen skall vi ha paj, ost och kex och massa annat gott till. Det kommer att bli jättemysigt.
 
Måste fixa lite i hemmet nu. Har inte gjort det alls i dag förutom att diskat å tvättat.
Ha en trevlig lördagkväll alla glada läsare!
Pusselipuss och kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0