Torsdag.

Hej Raffe.
Idag när jag kom hem från jobbet så åkte jag ner till posten och hämtade ut min nya kamin som jag har beställt. Jag är taggad som fan att åka ut på landet nu.

När jag kom hem så började jag med maten.
Det blev rester från igår. Det blidde ingen pannkaka idag.
Efter maten åkte jag ner till Stickan och Gun i ösmo.
Stickan hade fiskat strömming. Så jag fick en kasse av dom. Snacka om att Tristan gottade sig ikväll.

När jag kom hem så blidde det spelkväll för hela slanten på mitt nya playstation.
Jag fick hem mina spel idag som jag köpte av Richard på jobbet. Det är kul som fan. Jag har kört rally hela kvällen :).

Men nu är det snart midnatt och jag tänkte knyta mig nu. I morgon är det fredag.
Fy bubblan vad skönt det känns.
Skall hitta på massa kul i helgen.
Natti natti. Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0