Tisdag.

Hej Raffe. Hade ingen ork att skriva i går.
I går fyllde jag år. Hela 37 år. Shit det ser gammalt ut :-/
Jag blev ordentligt hyllad. I går när jag skulle hem från jobbet så ställer sig hela min avdelning upp framför mig och sjunger "Jag må han leva". Det hade jag inge räknat med. Jag blev jättepaff och jätteglad :-).
Sen flöt dagen på med främmande och fika och tårta i massor å massa mys.
Så när kvällen och ensamheten slog emot mig så somnade jag.
 
I dag när jag kom till jobbet så var det inte speciellt mycket jobb så i dag har dagen gått skitsakta.
Jag hade sån hemlängtan på jobbet idag att det var en jobbig stund.
Till middag i dag blev det stekt fisk och grönsaker i massor. Jag kände mig suktad efter grönsaker så det blidde blomkål, broccolli, frysta grönsker som jag kokade. Och till fisken hade jag en god smögensås till. Asså det var så läskigt gott att jag åt så jag trodde jag skulle spricka.
 
Nu har jag precis kommit ur en underbar dusch. Så nu känner jag mig fräsch igen.
Tänkte slösurfa nu en stund och kolla lite på vuxenrelaterade sidor på nätet och bara koppla av.
Sen blir det tv eller sängen direkt.
Ha det gott alla läsare!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0