Tisdag

Hej Raffe.
En tuff dag idag. Jag har inte varit still många minuter alls idag. Men nu ligger jag i sängen och är rätt trött.
Efter jobbet idag så åkte jag hemoch bytte om och hämtade Bella. Vi skulle åka upp till Länna sport och köpa nya kläder. Bellan skall åka till Romme Alpin på fredag.
Så vi köpte ny jacka, nya byxor, underställ, hjälm, vantar, skidglasögon. Och sen åkte vi till port 73 och köpte ett par schyssta skor till Bella.
Nu har hon riktigt bra grejer till en riktigt bra prislapp.
Ca 4000 gick allt på och jag känner mig nöjd med det. Bellan förtjänar det bästa.

Vi avslutade shoppingturen med McDonalds. Det var supergott.
Men nu orkar jag inte skriva mer ikväll.
Natti natti
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0