Söndag eftermiddag.

Hej Raffe.
Vi kom inte isäg förän vid två i natt. Det var en jättebra film på tv och till den blev det godis och grogg. Det var mysstund på högsta nivå. I kväll kan vi inte gå lägga oss så sent eftersom det är jobb i morrn.
 
I dag har jag inte legat på latsidan.
Började dagen med en riktig sovmorgon (För en gång skull). Sen var det lite gott morgonkaffe och mesa Bitte. Hon fyller år i dag. Hoppas hon får en jättebra födelsdag med massor av uppmärksamhet, blommor och presenter. 
Sen fortsatte jag med min webshop som jag håller på att bygga i går. Den bör jar bli riktigt bra nu.
Sen tänkte jag att jag skulle ta en paus från datorn på några timmar. Då fick jag städmani.
Jag har skurat all vidmålning och alla skåpsluckor i köket. Det var skitäckligt vill jag tala om.
Sen piffade jag till lite över allt i hemmet och avslutade med dammsugning.
Sen var klockan jättemycket och det var dags att gå upp och handla.
 
Hela dagen har jag gått och varit sugen på kålpudding.

Så i dag blir det kålpudding till middag.
Jag gjorde på en stor plåt så har jag i matlåda också.
Jag är barnsligt förtjust i kålpudding :P. Det är inte mycket som slår den maträtten.
 
I kväll blir det någon bra film å massor av mys.
Nu skall jag gå göra såsen till kålpuddingen.
Ha det!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0