Söndag.

Hej Raffe.
En underbar sovmorgon i dag med.
Klockan är nu tio i elva. Sitter och vaknar till lugna favoriter och en kopp gott kaffe.
I natt blev det lite sent. Jag kom inte i säng förän vid tio i två i natt. Klockan bara sprang i väg när man hade kul.
Jag har kommit underfund med hur mitt flygsimulatorspel fungerar. Så i natt flög jag från Bromma till Arlanda.
Det var en intressant flygning.
 
I går gick Laijla och jag en långpromenad på flera kilometer.
Vi sa att vi skall börja gå promenad ett par dagar i veckan. Det är så skönt att ta långpromenader.
 
Gårdagskvällen var jättemysig hos familjen Lindén.
I dag på efter middagen skall vi åka ner och fiska på isen. Det skall bli fett nice.
Känns jäkla skönt att man är ledig i morgon också från jobbet. Så i morgon har jag inte planerat något alls.
 
Men nu skall jag till Arlanda. Skall ta en flygtur till Malmö tur och retur.
Skriver mer sen kanske.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0