Påskafton.

Hej Raffe.
I dag är det påskafton och jag har sovit rätt dåligt i natt.
Vaknade i natt och fick peta i mig en atarax för att kunna sova vidare.
Sova vidare kunde jag göra. Vaknade vid kvart över tio. Så det var skönt med en lång sovmorgon.
 
Lillebror kom ner en stund och vi hade lite "men to men talk".
Jobbigt när kärlekslivet strular. Men jag hoppas det löser sig för dom.
 
I dag skall jag tvätta upp det som finns i tvättkorgen och sen skall jag över till Laijla och Christer på påskmiddag.
Skall även ta med mig en del papper för jag skall hjälpa Caroline att lämna in en ansökan till Axstores om sommarjobb. Hoppas hon får en anställning där.
 
Skriver mer sen i kväll om jag orkar.
Ha en trevlig påskafton alla läsare!
Pössssssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0