Onsdag.

 
Hej Raffe.
Onsdag i dag och jag känner mig bättre. Så i morgon blir det jobb igen. Jag har inte råd om jag skall vara ärlig att vara borta från jobbet. Jag har ingen feber så det är ju bra. Jag får börja dagen med två alvedon i morgonbitti så fixar sig nog morgondagen.
 
I kväll blir det film. Tänkte kolla på filmen "Vad kvinnor vill ha". Det är med Mel Gibson. Asså. Den filmen är hur skön som helst. Men först blir det en dusch och fiffa till sig så det bara är att hoppa i säng när filmen är slut.
 
Undra vad fan FaceBook håller på med. Dom har byggt om tidslinjen och ser inte alls kul ut nu.
Hoppas dom ändrar tillbaka.
Dom borde ju fråga om jag vill ha uppdateringen innan du installerar uppdateringen på min fb.
Grrr.
 
I dag tog jag en fin bild på min lilla Tristan.
När han breder ut sig så tar han upp hela soffan nästan. Han njöt verkligen där han låg hehe.
 
I dag är det fyra månader sen pappa somnade in på Ersta sjukhus. Tiden går fort.
Men jag tänker på han varje dag. Låter knasigt kanske. Men jag kan inte låta bli.
 
Skattepappren kom i dag också. Då blidde man glad i allt elände.
Fick tillbaka tusen kronor mer på skatten i år än förra året. Så det känns skönt.
Så fort pengarna kommer in på kontot så skall jag betala tillbaka skulden på tvn. Då är jag en utgift mindre.
 
I morgon skall jag ringa vård centralen också.
Mina allargipiller börjar tryta. Och recepter bör förnyas och inhandlas mer så jag inte står utan.
 
Nu orkar jag inte skriva mer. Skriver mer i morrn.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0