Måndag.

Hej Raffe.
Måndag i dag och Bellan kom till mig i dag. Så som jag längtat efter henne.
Det var en lite smått jobig dag på jobbet i dag. Plockade ut damkläder på plocket. Så det känns i mina fötter i kväll vill jag säga.
 
När jag kom hem så blidde det lite middag. Jag lagade pasta med korv och så gjorde jag en ostsås till.
Det var gottigt.
Medan Håkan diskade så gick jag över till Laijla och Christer. Jag hade en impeller till Chrillas båtmotor som kanske passar.
Vi planerade också att vi skall fira påsk ihop. Det skall bli jättekul. Ser verkligen fram emot det.
Har redan köpt påskägg till Bellan. Jag tänkte köpa varsina påskägg till Robert och Caroline också.
Barnen skall ha påskägg. Det hör till.
Undra vad vi skall äta. Nått som skulle vara gott är kalkon. Men det kanske man inte har till påsk.
Vi får se vad det blir för gottigt :)
 
Jag hade hoppats att åka ut på landet i påsk. Men det lär nog inte bli av. Det är för tjock is så den lär inte smälta till dess. Det skall till under om den skall smälta till dess.
 
Snart skall jag hoppa in i en dusch. Sen nanna.
Höres!
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0