Lördag morgon.

Hej Raffe.
Det är några dagar sen jag skrev. Jag har inte haft tid å skriva.
Jag och Laijla har gjort det sista och avslutat ärendet "pappa".
Kontot är nu avslutat och arv är utbetalat till samtliga arvvingar. Jag fick några tusenlappar. Och det känns skönt.
 
Asså. Vilken skön sovmorgon man började dagen med. Jag gick upp vid tio tiden.
Den här sovmorgonen var verkligen behövlig efter en lång arbetsvecka.
 
I går beställde jag en ny vedkamin till landet.
Nu behöver man inte oroa sig för att det skall vara kallt när man är där ute. Kan jag komma ut vintertid så kan jag även vara där då utan att frysa. Jag känner mig så nöjd med mitt köp.
 
Ett annat köp som jag funderar på är att köpa en play station 3 konsoll. Jag har gått och smakat på den tanken ett tag nu och känner att det skulle va kul att ha en sån. Så det kanske blir en sån i dag.
 
Mitt på dagen skall vi åka ner till båtklubben och gå på promenad. Det är mys det. Man blir så lugn i kroppen av att va där nere.
 
I kväll skall jag äta tillsammans med Lindén. Vi skall laga mat på sånt här stekbord på matbordet. Man lagar sin egen mat medan man äter. Det är jättekul och det blir jättegott. Vi skulle handla när vi kommer från sjön.
Sen i kväll så är det melodifestivalen också.
Den får man ju inte bara missa. Det är sista deltävlingen.
Jag hoppas verkligen att Sean Banan tar hem det. Men det finns ju en massa andra bra artister med.
 
Nu skall jag gå och duscha och raka mig så jag blir lördagsfin. Hoppas ni alla läsare får en underbar lördag.
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0