Lördag morgon.

Hej Raffe.
Vaknade tidigt i morse. Skittrist när det blir så när man vill ha sovmorgon. Men men.
I går kväll hämtade jag Bellan på skolan när de kom från Romme Alpin.
Allt hade gått bra. Bellan hade gått lite i skidskolan. Men. Bella tyckte inte det där var hennes grej.
Så nästa år som jag var inne på att åka dit på en semestervecka blir inte av. Det är synd tycker jag. Jag tycker det skulle vara intressant. Men jag får väl åka själv i framtiden.
Men nu har det lilla livet prövat på slalom också.
 
Nu på morgonen har jag betalat alla räkningar. Det känns jätteskönt att bli av med dom.
Jag hade planerat att åka till Ikea i dag. Men jag har ingen lust med det. Så vi får hitta på att göra något annat i dag.
 
Nu skall jag försöka göra något vettigt av den här lördagen.
Skriver mer sen kanske.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0