Lördag kväll.

Hej Raffe.
Det blev en rätt så lugn dag i dag.
Jag har städat lite och jag har planterat tomatfrön i dag. Så med lite tur så får jag fina tomatplantor till sommaren.
Efter det blev det lite bak.
Jag hade smördegsplattor i frysen och frysta hallon. Så jag la upp plattorna på en plåt och vek upp sidorna på plattorna och så hade jag vaniljsås.
Jag la såsen på den här plattan med de uppvikta kanterna så inte såsen skulle rinna ut.
Sen la jag i hallon i varenda knyte. Det var så jävla gott vill jag säga.
 
Sen blidde det middag.
Till middagen blev det stekt kött och bea och råstekt potatis med grönsaker.
Nu har vi ätit och mysit och kollat på bra filmer och jag känner mig sömnig. Bella gick och la sig för en halvtimme sen. Jag funderar faktiskt på att göra likadant. Det är ju en dag i morgon med.
Ni får sova så gott alla stalkers
Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0