Lördag eftermiddag.

Hej Raffe.
Kom precis hem från affären och sjön.
Isen låg tjock fortfarande. Men den ser ut att släppa inne vid kanterna snart. Jag tror inte isen ligger så länge till om jag skall vara ärlig.
Skulle ha köpt en ps3 konsoll i dag. Men jag struntade i det. Klockan var så mycket också. Så det får bli någon annan dag.
När vi var på Ica Maxi så köpte jag lite fröer och en drivbänk. Så nu skall jag plantera snart så jag får bra skörd. Inte för att jag är ute efter skörden. Men det är kul och så är det så gott när man får smaka sina egna primörer.
Har precis slängt in den sista maskinen med tvätt. Så nu är det snart färdig tvättat.
 
Nu skall jag slösurfa en stund och sen skall jag över till Laijla och Christer.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0