Lördag eftermiddag.

Hej Raffe.
Inlagda strömmingen e gjord. Det blidde en stor skål :-P.
Tvätta har jag gjort. Så nu är tvättkorgen tom.
Klockan hann bli eftermiddag och ont i huvudet fick jag. Så det blidde ingen båtklubb och ingen städning.
Men vad gör det. Jag har tid å fixa båten senare.

Till middag idag blev det wok och stekt kött. Det var riktigt smarrigt. Före middagen tog jag ett par alvedon. Huvudvärken försvann och det känns underbart.
Snart skall jag diska och plocka fram lördagsgottet.
Melodifestivalen börjar om mindre än två timmar. Så jag tänkte försöka hinna med å ta en dusch innan så man kan ligga i soffan i bara morgonrocken och mysa.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Hörs gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0