Lillördag.

Hej Raffe.
Onsdag idag igen och det har varit en rätt bra dag på jobbet. Men men är bra trött när man kommer hem.
Dagen började inte så bra. Jag somnade ifrån klockradion i morse och höll på att försova mig. Det var stressigt men det löste sig.
Nu när jag kom hem från jobbet så har jag lite ont i huvudet. Men skall ta ett par alvedon så kanske den också ger med sig.
Kan va för att magen är lite sugen på mat också. Jag tänkte ha pasta med köttbullar till mat i dag. Låter inge vidare. Men det går snabbt, Jag orkar inte göra något invecklat i dag.
 
I går fick jag ett trevligt mail, Vi får se hur det utlöper sig.
Fick ett brev i dag från bilprovningen. Det är snart dags att besikta bilen. För första gången på länge så känner jag mig inte orolig för att den inte skall gå igenom besiktningen. Men det skulle inte förvåna mig att den inte går igenom. Sån otur som jag har.
 
Nu skall jag börja med maten. Sen blir det nog någon film.
Ha det gott alla läsare!
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0