Lillördag (igen).

Hej Raffe.
I dag har det varit en urtrist dag på jobbet. Det har varit löjligt lite jobb. Men ändå är jag trött som sjutton.
När jag kom hem från jobbet så mötte jag Bella och hennes pojkvän i hallen. Det är så kul att se Bella så kär.
Nu snart är det läxförhör i engelska. Bella har traglat och traglat så om de inte sitter nu så vettefan hur jag skall få hennes glosor att fastna.
 
Till middag i dag blev det spagetti och köttfärssås. Det var jättegott.
I morgon blir det pannkaka och soppa.
Till helgen skulle vi åka upp till Roslagen och hälsa på en kompis till mig. Men det blir inte av. Så om det är väder i helgen så skall jag fixa med båten. Det är nog en tidsfråga innan isen försvinner med tanke på alla plusgraderna.
 
På måndag fyller jag år också. Undra om man kommer att bli ihåg kommen. Jag hoppas det :)
Jag blir hela 37 år gammal. Shit säger jag bara. Vart fan har alla år tagit vägen.
Nu är det en dusch som gäller och sen läxförhör. Ha det gått alla läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0