Lillördag igen.

 
Hej Raffe.
Undra sa flundra om man slutar förvånas. Finns en person som inte slutar att förvåna mig.
Att en människa kan sjunka så lågt. Det trodde inte jag. Men jag orkar inte bry mig.
Mår den här personen bra utav det här så var så god. Blir så less bara.
 
Vintern börjar gå mig på nerverna nu.
E så förbannat jävla trtt på den här snön nu att jag vet inte vad jag skall ta mig till.
Det skulle inte vara helt fel med en liten tripp till ett varmt land och intensivladda kroppens batterier.
 
Dagens arbete har flytit på bra i dag.
När jag kom hem så handlade jag lite och sen var det bara att ställa sig vid spisen.
Till middag blev det våfflor.
Det var jättegott. Till det hade vi jordgubbsylt, grädde och gräddglass.
I morgon är det torsdag och jag har inte en blekaste vad vi skall ha då. Med tanke på den här äckliga vintern, så skulle det va gott med någon soppa. Så vi får se vad det blir för något.
 
Medan Bella diskade så la jag mig på soffan och skulle kolla på tv. Men jag somnade på soffan. Så Bellan fick väcka mig. Å tur var väl det. Annars hade jag nog inte kunnat sova i natt.
 
Nu skall jag gå och ta en varm och skön dusch. och så skall jag raka mig. Sen blir det nog spela lite PS3.
Ha det gott alla.
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0