Fredag.

Hej Raffe.
Fredag i dag och jag säger bara en sak. Fy fan vad skönt.
I morse åkte Bellan till Roome Alin med sin klass. Hon var taggad till tusen.
Hoppas hon och hennes klass har jättekul där.
Klockan 04.30 klev Bellan och jag upp i morse. Vi gjorde i ordning matsäcken och Bellan åt lite frukost innan hon skulle i väg. Dom skulle träffas kl 06.00 på skolan. Kl 06.15 skulle bussen avgå. Dom höll tidsplaneringen på minuten.
Jag körde Bellan till skolan i morse så slapp hon gå. Nu så här på eftermiddagen är jag så glad för hennes skull. Det har varit toppenväder i dag. I allafall här i Sthlm. Jag antar att dom har haft minst lika bra väder.
I kväll när Bellan anläder till skolan igen så tänkte jag hämta henne. Hon är säkert helt slut när hon kommer hem.
 
I går kväll när jag skulle gå och lägga mig så blev det mys igen som vanligt innan jag somna :)
Det är så mysigt att ligga och gosa på kvällen innan man somnar.
Tog en bild så får du se själv vad han njuter.
Tidigare när vi kollade på tv så fångade jag en till fin bild på honom :)

Han ser lite trött ut där. Han hade precis ätit och tvättat sig.
Han är verkligen mysig. Tristan är vår lilla kelgris :)
 
Nu skall jag tvätta lite så slipper jag förstöra en lördag med tvättning. Sen skall jag laga  lite middag.
Ha det gott alla.
Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0