Fredag morgon.

Hej Raffe.
Fick en skön sovmorgon i dag. Det var skönt.
Sitter här och ugglar vid datorn och smuttar på mitt goda kaffe och känner att jag älskar mig själv just nu.
I dag skall jag bara göra det som jag har lust med att göra. Med andra ord ingenting just nu.
 
I går kväll var Isabella över till mig. Hon fick ett stort påskägg av mig redan i går.
Hon skall upp till mormor i dag och hade ingen möjlighet att hämta det i dag.
Jag hoppas min lilla prinsessa får en helt underbar påsk.
 
I år får jag nog inget påskägg. Jag får köpa mitt eget påskägg. Sist jag fick påskägg var när jag fick ett av Malin som jag var tillsammans med förut. Men i går när vi var på Ica Maxi så köpte jag massor av godis.
Så min bruna godisskål är full med godis nu så jag klarar mig över påsken :)
Tristan skall få sitt påskägg i dag :)
 
Nu skall jag äta lite frukost. Sen skall jag mog bada lite fotbad och skämma bort fossingarna lite.
Ha en trevlig påsk alla läsare!
Pösss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0