Fredag kväll.

Hej Raffe.
Skön avslutning på veckan på jobbet. Jag hann det jag skulle och det fanns inte en pall att läggas in när jag skulle hem.
När jag kom hem så bytte jag om lite fort och sen åkte jag iväg på en shopingtur ner till Nynäshamn. Jag var inte hemma förän vid halv sju.
Jag åkte ut på Herrön och kollade isarna på vägen hem. Det känns som våren är på väg och isarna är på väg att försvinna sakta med säkert trots kylan.
Jag tog några bilder som jag tänkte lägga upp.




Jag mellanlandade vid söderby brygga och där var isen betydligt mycket tjockare.
Men man ser även där att isen börjar bli dålig.

När isen ser ut så här på sånna här stora ytor så brukar isen ge med sig snart.
Jag ser fram emot så jävla mycket att den försvinner så jag kommer ut på landet.

När jag kommer ut dit så kommer min kropp att bli hel igen.
Som den är nu så är den ganska skör. Det har varit lite väl mycket nu på sista tiden.
Hela förra året var ett riktigt skitår som jag aldrig har varit med om förut.
Sen början av det här året. Det är katastrofalt.
Nu lever jag singel och det känns jobbigt. Men det får jag nog lära mig att leva med.
Just nu Är det jobbigt. Jag tänker hela tiden på det som varit. Och hur det är nu.
Därför känner jag att jag vill ut på landet. Där kan man koppla av och återhämta sitt innre.
 
Jag kom på ett fint namn till landstället. Jag kommer att börja kalla det "Längtan".
Man längtar som sjutton att komma ut och man har svårt att åka där ifrån.
Så "Längtan" är ett bra namn på landet.
 
Tristan och jag låg och kollade på en Wallanderfilm till middagen. När jag hade ätit färdigt så kröp Tristan upp bredvid mig. Han ville ha lite fredagsmys. Asså gissa vad han kurra. Han var så kelsjuk.
 
Nu skall jag hooppa in i en skön dusch och sen raka mig. Sen är det nog en till Wallanderfilm som gäller. Eller kanske en Beck.
I morgon skall jag göra en del kul och en massa gott blir det. Men det skriver jag om då.
Natti natti & Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0