Fredag kväll.

Hej Raffe.
Ligger i kollar på Jurassic park och spelar lite wf.
Har precis fått reda på att den jag spelar emot är ett stort jävla svin.
Det var en person som jag gillade en gång i tiden. Som har döpt sig till något helt annat, använder sig utav en annans foto och utger sig för att vara en annan bara för att ha kontakt med mig.
Att inte hon fattar att jag aldrig vill se eller veta av henne nu efter det här.
Allt det här fick jag reda på genom en app som jag har på min telefon.
Jag vet inte vad jag skall säga. E mest besviken och förbannad. Jävla svin!

Bortsett från det så är det en mysig kväll.
Jag har ätit gott och skall snart hoppa in i en skön dusch. Sen blir det mer film.
Ha det gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0