Torsdag.

Hej Raffe.
Asså. Min kropp är trött. Jag somnade på soffan efter maten och vaknade med ett ryck av att telefonen ringde. Innan jag han fatta att det bara hade gått en halvtimme så  trodde jag att jag hade försovit mig till jobbet och trodde det var chefen från jobbet som ringde å väckte mig. Såna händelser är minst sagt skitjobbiga.
 
I dag har det vart en hel del på jobbet. Inte undra på att man är trött.
Skall bli skönt att åka ut på landet å vila upp sig i helgen. Jag drar i morgon efter middagen. Tänkte äta middag med Bella innan hon går över till Jenny. För sen drar dom till Leksand sommarland.
 
Får se om det behövs klippa gräset på landet i helgen.
Tänkte ta med mig någon köttbit å grilla i helgen. Känner mig så sugen på grillat.
Skall bli intressant å se om jag har blivit av med råttorna på landet. För innan jag åkte hem sist så la jag ut råttgift. Börjar bli trött på dom när de tar sig in och skiter på golvet.
Hade de varit på sin sida (asså ute i buskarna) så hade jag inte sagt något. Men när de börjar komma in så får de lov att dö. Och nu får vi se om giftet har givit resultat.
 
Nu skall jag ta en lång och skön dusch. Sen skall jag bara lägga mig på soffan och glo på tv.
Ha det bäst alla vänner.
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0