Tisdag.

Hej Raffe.
Idag har det varit en lång och rolig dag.
Det var SKITMYCKET på jobbet i dag och vi han med allt.
Vi jobbade på som sjur på jobbet och jag känner att jag kan jobba halvdag i morgon med gott samvete.
Efter jobbet så åkte jag och och syrran och handlade inför morgondagen.
Carro tar studenten i morgon och vi har förberett maten till i morgon. Det kommer att bli en lyckad student.
Sen när vi handlat så åt vi en god middag och sen började vi med allt som vi kunde göra till i morgon för att underlätta för morgondagen. Vi slutade med allt vid tiotiden. Så nu känner jag mig väldigt trött.
Efter studentfirandet så åker jag ut på landet. Det kommer att bli underbart skönt.
 
På torsdag är vi lediga från jobbet och då blir det en heldag ute på landet. Tänkte klippa gräset så slipper jag offra helgen på den sysslan.
 
I kväll blir det ingen tv utan skall hoppa i duschen nu och ha det skönt en stund. Sen är det nog knopplådan.
Skall försöka hinna uppdatera i morrn. Om inte så gör jag det någon annan dag.
Ha det gott alla läsare!
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0