Tisdag natt.

Hej Raffe.
Vilken underbar dag det här har varit.
När jag vaknade i morse ute på landet så fixade jag i ordning allt ganska snabbt för avfärd hemåt.
Eftersom jag hade sönder ena åran i söndags när jag kom ut så blev jag ju tvungen att köpa nya åror i dag.
Köpte åror och lite annat skojsigt på Biltema. Sen handlade jag lite på Ica Maxi inför midsommar.
Det var krångligt att få bort skruven i årtullen, så det slutade med att jag sågade sönder skruven.
Så jag fick åka upp till båtaccenten å köpa ny skruvar till årorna.
Men nu har jag schyssta åror igen.
Sen när jag var färdig med allt här hemma så åkte jag ner till sjön och hade fiskegrejorna med mig.
Det var så otroligt skönt på sjön. Jag fiskade efter gädda men det fick jag ingen den här gången. Så jag fiskade upp lite strömming till Tristan. Han blev eld och lågor när jag kom hem. Han slukade två strömmingar på en gång. Så nu ligger han och sover och är helnöjd i soffan.
Jag får väl bära in han i sängen när vi skall sova :D
 
I morgon skall jag handla den sista midsommarmaten så kan man släppa den biten.
Skulle igentligen vilja åka ut i morgon på landet. Men skall besikta bilen på torsdag morgon i Nynäshamn. Och eftersom jag inte vet hur vädret blir så vågar jag inte chansa. Så jag åker ut direkt efter besiktningen.
Nu skall jag gå och lägga mig på soffan och mysa med Tristan. Sen är det nog nanna som gäller.
Natti natti alla glada!
Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0