Student.

Hej Raffe.
Vilken otroligt rolig dag det här har varit.
Började med en arbetsdag fram till lunch och sen åkte jag hem och böt om.
Hämtade sedan Mia och hennes barn för att sedan åka ner till Nynäshamn för att gå på Carros studentfirande.
Det var jättemaffigt och kul. Sen åkte vi hem till Carros pojkväns föräldrar och tillbringade resten av dagen där med massor av gott att äta och fira ungdommarna.
 
Vid halv nio tiden körde jag mia och ungarna till tåget för dom skulle hem till Norrtälje. Och jag åkte hem.
Jag har tagit massor av foton som jag skall spara till Carro.
Jag kände mig som en riktigt stollt morbror och gudfar. Hon var så fin.
 
Nu skulle jag åka ut på landet i kväll efter allt det här men känner att klockan blir så mycket.
Så jag sätter klockan på ringning i morgon bitti och åker tidigt ut till landet.
 
Nu skall jag lägga mig på soffan och kolla på rederiet och koppla av.
Skriver mer i morgon kanske.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0