Söndag.

Hej Raffe.
Söndag i dag och i dag skall jag åka ut på landet.
Känner att jag måste ut ett par dagar till att börja med.
Skall köra Bellan till Haninge vid tio tiden. Och när jag ändå är där så skall jag gå på en shopingtur.
Efter det så skall jag hem å packa in i bilen. Sen drar jag.
 
Undra hur gräsmattorna är ute på landet. Troligtvis är dom skitlånga så dom måste klippas.
Tänkte att jag skulle gå upp i skogen och kolla efter lite svamp också. Det borde ju finnas kantareller med tanke på att det har kommit en hel del flugsvamp. Så kan dom växa så kan kantarellerna göra det tänker jag.
 
I går fixade jag bilen så nu är den färdig inför besiktningen. Det känns skönt.
Nu skall jag väcka Bellan så inte hon behöver stressa igenom morgonen.
Skriver mer sen. Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0