Onsdag & Lillördag.

Hej Raffe.
Idag har syrran och jag varit och handlat färdigt midsommarmaten. Så nu är den klar.
När jag kom hem så käde jag att jag måste ta hand om hemmet. Så det blev tvätt och städ.
Till middag i dag blev det korvstroganoff och Massor av grönsaker.
 
Pratade med en kompis i dag som jag inte träffat på väldigt länge.
Det var riktigt kul å snacka å höra hur hon hade det. Hon berättade att hon skall flytta ner till Sthlm i Juli. För hon skall få jobb här i Sthlm. Så vi skall ses framöver. Det skall bli jättekul.
 
I morgon förmiddag skall jag besikta bilen i Nynäs. Hoppas den går igenom nu. Jag räknar inte med något annat.
Efter det skall jag hem å packa det sista för att sedan dra ut på landet.
 
Asså. Det luktar skitäckligt i mitt sovrum. Jag råkade välta ut "askmuggen" på golvet. Men den där jävla lukten satt sig fast med en gång och jag känner att jag skall ta reda på det nu.
Ha det bäst alla!
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0