Onsdag & Lillördag.

Hej Raffe. Onsdag igen.
I går hade jag ingen möjlighet att skriva. Vi var inte hemma förän vid midnatt typ.
Jag gick tidigare från jobbet igår. För bellan och jag skulle in på allsång på Skansen.
Det var sinnessjukt kul och fy fan vad folk det var. Dom nämnde en siffra på besökare till allsången i går och den kom upp till 15000 besökare. Innan allsången så gick vi runt på Skansen. Det var jättemysigt.
Nedan finner du bilder från Skansen.
Självklart var man ju tvungen att provsitta dalahästen :)
Här var klockan runt 5 och det var jättemycket folk redan då.
Här var klockan runt 6 och det kom ännu mer folk.
Nu är klockan slagen 8 på kvällen och allsången drar igång.
Här framfräder Zara Larsson. Så jäkla duktig tjej.
Här framträder Carola Häggkvist.
Jag och Isabella hade så roligt igår. Efter allsången så var det autografsom gällde. Bella ville ha en autograf drån Zara Larsson. Hon blev fotograferad också tillsammans med Zara. Bella var i eld och lågor hehe.
 
I morse när jag skulle upp så lovar jag att mina ögon hade svårt att va vakna.
Jag känner nu i kväll att jag är bra sliten. Nästa allsång blir under senestern.
I kväll betalade jag räkningarna också. Fan så skönt att ekonomin är god nu.
Nu skall jag försöka peta Bellan isäng. Sen är den en dusch för mig och sen knopplådan för mig med.
Ha det bäst alla läsare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0