Natten till måndag.

Hej Raffe.
Har precis dammat av några avsnitt av rederiet. Nu är det inte många avsnitt av hela rederiet. Känns skönt att det inte är så mycket kvar. Rederiet är som en drog.

Kom ut hit till landet mitt på dagen. Det har varit en underbar dag.
Jag testade fiskelyckan i dag på eftermiddagen och fick en gädda på nästan 4 kilo.
Jag filèade den och pannerade den och åt den till middag. Det var jättegott. Färskare fisk får man leta efter.
Skulle ha klippt gräset idag när jag kom ut. Men Laijla och Christer hade gjort det i helgen när dom var här ute. Jag får klippa nästa gång.

Imorgon skall det va sol. Och då skall jag bättra på solbrännan. Eftersom jag är själv här ute så kan jag sola neck. Det skall bli underbart.

När jag kom ut hit så råkade jag ha sönder en av mina åror. Så nu åker jag på att köpa ett par nya.
E det inte den ena utgiften så är det ta mig fan den andra.

Snart är klockan ett. Och jag skall ta sista nattciggen nu. Sen är det sova som gäller.
Natti natti alla läsare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0