Natten till lördag

Hej Raffe.
Idag gick Bellan till sin mor efter middagen och jag åkte ut på landet.
Bellan skall åka till Leksand på semester. Hoppas hon får jättekul. Hon kommer hem den fjärde. Så hon blir borta några dagar.
Eftersom det blev middag hemma innan jag åkte ut så blev det ingen stress ut hit. Det kändes jätteskönt.
När jag kom ut och packat upp så vattnde jag landen. Å Jösses vad rött det var i landet med smultron och jordgubbar. Det kommer bli Massor. För det är jättemycket som inte är moget.
Så när Bellan kommer ut skall hon få massor av bär.

Innan jag åkte ut hit köpte jag lite sprattelvatten.
Så i kväll har jag druckit baccardi lemon och sweppes lemon. När jag gick från laijla och chrilla så var jag jag bra luden under fötterna. Det är inte ofta sånt här händer. Men ibland är det skönt att ta en fylla.

Imorgon blir det fiske efter gös. Det skall bli kuligt.
Nu i helgen blir det inget gräs klippt. Det finns risk för att gräsmattan blir bränd då.

Idag blev jag ledsen på jobbet. Syrran berättade att dom skulle avliva sudden idag. Han saknas mig.
Livet är bra orättvist när när man tvingas göra sig av med ett sällskapsdjur. Jag lider med familjen Lindèn.

Nu skall jag borsta tänderna och den sova.
I morgon blir det en skön sovmorgon.
Natti natti. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0