Måndag.

Hej Raffe.
Måndag i dag och i dag har det varit jobbigt på jobbet, plus att det har varit så jävla varmt inne på lagret.
Men arbetsdagen nådde sitt slut och nu är jag hemma. Det blir en kort vecka det här.
På onsdag slutar jag vid lunchtid. Jag tänkte åka ner till Nynäs och kolla på Carro när hon springer ut och tar studenten. Jag är så glad för hennes skull. Hoppas hon får något gra jobb med den utbildningen.
 
Till middag i dag blir det Lassagne igen. Det är så himelskt gott.
I kväll blir det bara att ta det lungt. Känner att någon större aktivitet orkar jag inte med.
 
Snackade med en kompis i dag om det här singel livet jag lever i.
Jag saknar vissa delar, men annars är jag förbannat nöjd med att vara singel.
Jag kommer nog inte hitta den där kvinnan som jag är ute efter.
Men hon sa att rätt som det är så står hon nog där.
Jag skrattade och sa att jag vet inte. Jag vill inte ha några såna där misstag som jag tidigare har varit med om.
Men hon sa att jag bara har haft otur.
Jag kanske har haft det, eller så finns ingen till mig. Jag har börjat tro på den tanken i allafall.
 
Hörde på jobbet i dag att skattepengarna har börjat betalats ut.
Skall bli skönt att få mina tycker jag. Skall bli skönt att betala tillbaka tvn. Då blir det en utgift mindre.
Men nu orkar jag inte skriva mer. Nu skall jag gå och slappa på soffan lite tills maten är klar.
Ha det bäst alla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0