Måndag eftermiddag

Hej Raffe.
Vilken skön dag det här har varit.
Jag började den här dagen med en underbar sovmorgon. Jag gick inte upp förän vid 11 idag. sen blev det en god frukost.
 
När frukosten var avklarad så började jag bygga diskbänken. Efter mycket slit så blev den klar. Den blev jättebra och det känns bra att det är gjort nu. Jag har gått å dragit på det här.
 
På eftermiddagen var det så varmt å skönt att jag började rensa sten vid bryggan. Så nu får min båt plats brevid bryggan. Eftersom jag hade tagit av mig så la jag mig å sola och fiskade lite i mellan åt.
jag fick en gädda på nästan 4 kilo idag också.
Jag var inte sugen på fisk idag igen. Så den den tog jag bort kroken försiktigt på, så fick den gå tillbaka.
När klockan var middagsdags så blev det middag.
Lidls köttgryta blev det till mat. Det var ingen höjdare, så den kommer jag inte köpa igen.
Efter maten började det regna. Jävla monsunregn blev det. Så nu väntar jag på att det skall sluta regna så jag kan gå och fiska.
Hörs senare kanske..
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0