Måndag.

Hej Raffe.
Måndag i dag och tillbaka till jobbet. Asså. Jag är helt slut i dag.
Det är tur att det kommit in en hel del snygga sommarjobbare som man kan vila ögonen på. Dom gör att man glömmer tiden för ett ögonblick hehe.
 
I morgon skall Bellan och jag åka in till Djurgården och gå på allsång på skansen.
Gyllene Tider, Zara Larsson, Passenger, Carola, Eric Ericsons Kammarkör. skall uppträda i morrn.
Jag hade velat tagit med Bella den andra juli. För då uppträder YOHIO. Men Bella är i Leksand sommarland då på semester. Men jag får väl hitta någon annan föreställning med YOHIO så Bella får se den.
Det skall bli jättekul i morgon. Skulle få gå tidigare från jobbet i morgon och jag tänkte att vi skall äta något gott inne i stan också.
 
Till middag i dag vet jag inte vad det bli. Det blir nog kycklingspett med sallad. Samtidigt är jag sugen på en storköttbit med bea och grönsaker. Jag skall gå upp till affären å se om jag får någon inspiration.
Ha en bra måndag alla läsare.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0